Bazı geceler suya karışıp erimek istiyorum doktor bey. Sorunum bu
- nasıl yani? Hangi geceler peki?
"böyle geceler!"
-nasıl öyle, açın biraz?
"kimsenin beni anlamadığı, kimseye kendimi yakın hissetmediğim, dahası kendimi bu dünyaya ait hissetmediğim geceler! Mümkünse herkesten uzak olayım, herkesten!