Oscar Wilde'nin çok güzel bir sözü var:
"Yaşamak çok nadir rastlanan bir şeydir. Çoğu insan sadece var olur."
O yüzden kendimize şunu sormalıyız:
"Ben yaşıyor muyum, yoksa sadece nefes mi alıyorum?"
3gece üst üste rüyasında hoșlandığı kadını görünce utancından diğer gün pijama ile değil de takım elbiseyle yatan Oğuz Atay, o gece rüyasında sevdiği kadının nikah șahidi olmuștur fazla değer verince
Hep böyle karșılık mı alınır ?"
Gece misidir insanı
hüzünlendiren , yoksa
insan mıdır hüzünlenmek
için geceyi bekleyen ?
Gece midir seni
bana düşündüren , yoksa
ben miyim seni
düşünmek için geceyi
bekleyen?
Özdemir Asaf