《Çikolatalı süt canavarı 》

《Çikolatalı süt canavarı 》
@Cikolataaaa
Gece uyuyamayan insanların gündüze sığmayan acıları vardır.
Reklam
Mayıs 5 şarkısında "alışkın değilim elvedalara" deyip mayıs 6 şarkısında "vedama hosgeldin" diyen Rope'nin vedalara alışması gibi alıştık bazı şeylere...
‘‘ Bu dünyada adil olan iki şey vardı. Birincisi herkesin bir gün ölecek olmasıyken; ikincisi herkesin bir acıya sahip olmasıydı.’‘
"Bakarken kıyamamak mı, yoksa baktıkça doyamamak mıdır aşk?" Özdemir Asaf
"Artık uyu." Diyen biri olacak mı hayatımızda?
Reklam