En sevdiğimiz, onsuz yaşayamayacağımızı düşündüğümüz insanları bile kaybettiğimizde onlardan önce kendimizi düşünmek, aslında hayatını kaybeden kişinin öldükten sonra insanların gözünde bir öneminin kalmadığını, unutulmanın çok kolay olduğunu gösteriyordu.
Bazı yaralar böyledir. Küçük gözükür ve acısın önemsemezsin. Ama en başında ilgilenmezsen gittikçe derinleşir. Bir yaranın derinleşmesine ne kadar izin verirsen iyileşmesi de o kadar zaman alır. Derin yaralar iyileşse bile ömür boyu izi kalır. Victoria.