Sadık 61

Sadık 61
@Cinu
Kibir, şeytanın mirasıdır. Tevazu ise peygamberlerin süsüdür.
'Ey gönlüm, uyanık ol..! Zira, suçlu olan güzel bir edebiyat ile kendini haklı gösterebilir. Suçsuz olan da konuşmayı beceremediği için haksız sanılabilir.''
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
İyi geçinmek, iki kişinin kusursuz olmasıyla değil, birbirlerinin kusurlarını hoş görmesiyle olur.
Bizler kendimize iyi arkadaş ve dost ararken evvela kendimiz de hâlimizi düzeltmeli ve iyi bir kimse olmalıyız.Sır saklayan,dedikodu yapmayan,fitne peşinde olmayan,Allah'a davet eden,arkadaşımızın sıkıntısını gidermeye çalışan,ayıbını örten ve ifşa etmeyen,sevincini paylaşan ve en önemlisi de güven veren kimse olmaya gayret göstermeliyiz.
"Bir kez hoş görmek, nezakettir. İkincisi, sûistimâle izin vermektir."
Sen...
''Herkese açarsan gönül pencereni. Kimi camını indirir, kimi çerçeveni."