Sadık 61

Sadık 61
@Cinu
Kibir, şeytanın mirasıdır. Tevazu ise peygamberlerin süsüdür.
.... "Bir yolun varsa gidilecek sona bırakma... Bir sözün varsa dilden yüreğe hiç susma... Görmen gerekiyorsa birini git yanına... Okşaman gereken bir yürek varsa esirgeme elini... Hayat çok zalim. An gelir.. Elini... gözünü... yolunu... yüreğini alır senden... O zaman istesende... Dokunamaz... Göremez... Gidemez... Söyleyemez olursun... Can Yücel
Reklam
"İnsan sevme hissini israf etmemeli. Kim ne kadar sevilmeye layıksa, onu o kadar sevmeli." Necip Fazıl Kısakürek
"Kadın sordu Adama Bana şiir yazar mısın? Adam sustu Kadın bir daha sordu Adam tekrar sustu ve Baktı KADININ gözlerine Hadi sen bir çay koy kaçak olsun Kadın demledi çayı Sevgisini katarak... Ve bir heyecanla bekledi.. Kendisine yazılacak olan şiiri.. Oturdu Adamın karşısına... Adam tuttu kadının ellerini... Önce alnından öptü sonra kadının ellerini.. Ve kadına dedi ki; Şiir zaten sensin.. Yazmaya kıyamadığım... Ben yazarsam başkası okur diye korktuğum... "CAN YÜCEL"
“İnsan tuhaf bir mahluk… Kendisine değer verenden kaçar, eziyet edeni sever.“
"Yerini vaktinde terk etmeyi bilmek, gerçek olgunluktur. Sadece aciz kalmakta Israr eder."
Reklam