Emine

Emine
@Cmke
Eskilerin "insana rastgelesin ey oğul" duası ne büyük bir duaymış.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan olmak istediği ve olmayı asla istemediği kişi arasında debelenen varlık ama asla ne tam olarak olmayı arzuladığı ideal tip ne de dönüşmekten kaçındığı topyekun olumsuz tipleme hayat bana kalırsa insanın yaşadığı olumlu-olumsuz olayların arasında umut ile mutsuzluğun kesişimi, güzele denk düştüğü ölçüde güzel felaketler eksenli kötü ruh ve dahi iyisiyle kötüsüyle birlikte insan dilerim ki tüm karanlığımıza rağmen tünelin sonundaki ışımadan alalım feyzimizi. Yol aydınlatan birer fenere dönelim vesselam.
Sanıyorum hayatı ıskalamışım. Ölüm müstesna🙄

Emine

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
2024 3. kitabı
İbrahim Canan
8.4/10 · 181 okunma
Yaşamak şakaya gelmez, büyük bir ciddiyetle yaşayacaksın bir sincap gibi mesela, yani, yaşamanın dışında ve ötesinde hiçbir şey beklemeden, yani bütün işin gücün yaşamak olacak. Yaşamayı ciddiye alacaksın, yani o derecede, öylesine ki, mesela, kolların bağlı arkadan, sırtın duvarda, yahut kocaman gözlüklerin, beyaz gömleğinle bir laboratuvarda insanlar için ölebileceksin, hem de yüzünü bile görmediğin insanlar için, hem de hiç kimse seni buna zorlamamışken, hem de en güzel en gerçek şeyin yaşamak olduğunu bildiğin halde. Yani, öylesine ciddiye alacaksın ki yaşamayı, yetmişinde bile, mesela, zeytin dikeceksin, hem de öyle çocuklara falan kalır diye değil, ölmekten korktuğun halde ölüme inanmadığın için, yaşamak yanı ağır bastığından. Nazım Hikmet