Siz kendi birliklerinize inanın, beni de bırakın lütfen kendi birliklerime inanayım.Elde seçme özgürlüğü olduktan sonra kendine en güzelinden bir yaşam biçimi arayıp bulmak pek büyük hüner sayılmaz.Ama sorarım size: Kimin elinde var böyle bir özgürlük ?
Çocukluğuma ilişkin söyleyeceğim tek şey, güzellik ve neşeyle dolu olmasıdır.Çocukken özgür bırakmışlardı beni: eğilim ve yeteneklerimi kendim keşfediyor, en içten sevinç ve acılarımı kendim kotarabiliyor, geleceğe, yukarıdaki bir otorite tarafından indirilen bir buyruk değil, bir umut, kendi güçlerimin bir kazanımı gözüyle bakabiliyordum.