mavisurgun

mavisurgun
@Cnyt_dr
Her şeyi zamana bıraktık. Zamanımız var mı? Bilmeden...
En çok beklenilen bir gün çıkar gelir ve olması en çok istenilen bir gün olur fakat insanın kalbi beklemeye o kadar alışır ki geleni ve olanı değil, beklerken yaşadığı hissi, isterken sarfettiği gayreti sever. İnsanı diri tutan, kalbine canlılık veren azim ve çabasıdır. …..
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Aramakla bulunmaz ama bulanlar hep arayanlardı …
'Evlenmek için delicesine aşık olmayı bekleyeceğim. Sanırım bu yüzden de evde kalacağım.' Aşk ve Gurur, Jane Austen
İnsanlar insanların içinde insan a hasret yaşarlar… Mavi..
"İnsan nasibini, nasip ise sahibini arar. Mavi..