Coffeewizard:

Coffeewizard:
@Coffeewizard
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şimdi...konuştuklarım adına paylaşıyorum lütfen LİNÇLEMEYİN umrunuz dışıysa geçin gidin 2 3 gündür yokum çünkü hastanede yatıyodum ve Maalesef ki Korona testim pozitif çıktı şuan'da karantinadayım ve telefonumu belirli saatler arasında belirler dakikalar içinde kullana biliyorum... Dediğim gibi beni tanıyan ve konuştuklarım için attım...rahatsız ettiysemde özür dilerim...iyi akşamlar 1000kitap kullanıcıları
Coffeewizard:
Allah şifa versin
17 Eylül Perşembe gününüzü kutlarım.
Coffeewizard:
Allah razı olsun kardeş