-Sadece 1 kez buluştuk... Birlikte yürüdük mizah anlayışını çok sevdim. Yanında rahat hissettim. Ve hepsi bu... İkimizde çok büyük bir risk aldık çünkü birbirimiz hakkında hiç bir şey bilmiyorduk. Ve çok zıttız..
-Birbirimizi tamamlıyoruz.
-Hiç bir ortak kaygımız yok. Ama iyi yanlarımızı görüyoruz. Aslında çok farklı olduğumu düşünüyordum. Düşündüğümden farklı biriyle evlenmişim..şimdi düşününce, evlenmek istediğim kişiyle değilde onunla evlendiğime memnunum..
-Muhtemelen fazla kişi bilmez ama karım hipnoterapisttir. Hipnoterapiye başladığından beri ne olduğunu bilmiyorum. Kendi rızamla bir sürü şey yapıyorum ve neden yaptığımı bilmiyorum... Ve mutlu bir hayatımız var..
Indıan Matchmaking