Kırık Pencereler Teorisi'sini bilir misin¿
Kırık bir pencereyi yenilemezsen, onunla yaşamaya alışırsın ve bir gün bir pencere daha kırıldığında "kırık bir pencere ile idare edebiliyorsam ikincisiyle de idare edebilirim" dersin...
Ve sonunda bir çöplükte yaşamaya başlarsın.
Yani, bir şeylerin kötüye gittiğinde izin verdiğinde daha da kötüye gider. Bir kısır döngü oluşur.
Harekete geçmelisin!...
Sıfır