Coşkun

Coşkun
@Coskun16
Doga, kitap ve gezmek
Bugün de tarihe not düşüldü..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bu gün bütün birikimlerin çöp olduğu bir gün oldu..
Bir varmış, bir yokmuş masalıydi bizim ki..
Yazıyorum yokluğunu şiirlerime...
Yine geçiyor sensiz yaz ayları, umudu kışa mı taşıyalım bilemedim. Hep bir öteleme ile geçiyor hayat. Bir gün hayatda buraya kadarmış dedıği zaman mı biteçek bu öteleyiş. Günaydın