Coşkun

Coşkun
@Coskun16
Doga, kitap ve gezmek
Merhaba. Okudugumuz kitapları nasıl kayıt ediyoruz buraya acaba.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Son durağım gözlerin oldugunu biliyormuydun.
Bir kitap çıkaracak olsanız adını ne koyardınız. Ben, yalan bir dünyada gerçek bir aşkı yaşamazdım. Koyardım kitabın adını.
Ben hep olmayan bir sevgiliye yazacağım ve sen hep sahipsiz mektupları okumakla meşgul olacaksın. Hayatın kısır döngüsü böyle geçip giderken bir gün yolumuz kesişirmi bilinmez.
Sen yagmur olsaydın, bende sana susayan bir çöl.