İnsanların çoğu minibüs durağında vapur bekler. Ve sürekli neden vapurun gelmediğiyle ilgili şikayet eder, şiir yazar, kitap yazar, konferanslar verir, savaşlar başlatır ve bu uğurda ölüp şehit unvanını alır. Onların minibüs durağında olduğunu söyleyenler ise, dışlanır deli damgası yer ve sürgün edilir.