bir gün nasrettin hoca eşşeğine ters binmiş bir biçimde kalabalığın önünde durdu ve şöyle dedi. ey ahali burada ne görüyorsunuz..?
dediler ki eşeğe ters binmiş bir adam.
hayır dedi nasrettin hoca. yanılıyorsunuz. oysa görmeniz gereken bir adamın altında ters yöne dönmüş bir eşşek olmalıydı. fakat hepiniz eşeğin doğru, adamın yanlış yöne dönmüş olduğu konusunda hem fikir oldunuz. çünkü alayınız eşşek olduğunuz'çün bu fotoğrafta eşşekle empati kurdunuz.. dedi ve gitti :))