Laviniaa️

Laviniaa️
@Cutrs
Olur mu? // Gazapizm
~ EVDE HASTA BAKIMI ( üni-1)
öğrenci
23 okur puanı
Kasım 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
hayat işte... dün kahrını çektiklerimiz bugün hatırımizı bile sormuyor...
Reklam
çok şey görmüş olabilirsin ama sonradan gorduysen sıkıntı..
eskiden haklı olduğumu karşımdaki anlayana kadar anlatırdım. Şimdi kendim anladığım an susuyorum..
Bu benim işte..
cümleler ağır kalıyor yaşanılanların ağırlığı karşısında. bu yüzden "susmak" bu aralar en çok kullandığım iletişim şeklim..
ben hiç umudumu kesmedim en kötü günümde bile iki kelime "Allah büyüktür"
1000k
Reklam