Lafa gelince '' üç günlük dünya ''
dedik,
Sonra,
En sevdiklerimizi üç kuruşa değiştik.
Lafa gelince '' Yaratılanı Yaradan'dan dolayı çok sevdik ''
Sonra da Allah yarattı demedik
birbirimize dünyayı dar ettik…🍁
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir yerde okumuştum; 'insanın dostu yoktur, saadetin dostu vardır.' diyordu. Herşey yolunda iken herkes herkesle beraber olur, mühim olan zor gününde yanında olabilecek dostu, sevgiliyi bulabilmek. İnsanın rengi karanlıkta belli olur...☘️🌿
Hal bilmeze yoldaş olmak yola zulüm değil mi... Cevreyleyip gönül kırmak dile zulüm değil mi... Ömründe bir defa bile gül koklamamışların... Bahçıvana laf etmesi güle zulüm değil mi...☘️