Ceylan

Sık sık merak ettiği bir şey vardı: İnsanlar anı yaşamayı neden ancak an geçip gittikten sonra fark ederlerdi?
Sayfa 86·Kitabı okudu
Reklam
Yazmak, rahat hayat sürmenin zor yoluydu.
Sayfa 70·Kitabı okudu
Bazen insanların otelden çıkış yapması gibi hayattan çıkış yapma ihtiyacı duyardım. İmzalamam gereken yeri imzalayıp anahtarı yaşadığım hayata geri vermek ve yeni bir yer bulmak isterdim.
Sayfa 62·Kitabı okudu
Kendim için en iyi olanı yaparken vicdan azabı duyma konusunda bir hayli iyiydim. Ve vicdan azabı kapatma tuşu olmayan duygulardan biriydi.
Sayfa 62·Kitabı okudu
Her hikâye mutlu sonla bitseydi yeniden başlamak için sebebimiz olmazdı. Hayat seçimlerden ve düştüğümüzde kalkmasını bilmekten ibarettir.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Reklam