D

kendi kalemim
Gök gürler, sen yağmuru hatırla (:
Reklam
Kendi kalemimden
Keşke; karşımda,sağımda, solumda.. birazcık da olsa karakterli olabilseydin,seni tanıdığım gibi kalabilseydin.O zaman daha çok severdim seni.
Sonra dedim ki arkadaşıma;
İlerde bir kitap yazacağım ve adını" Kahve Dünya "koyacağım..Sorarım o zaman unutma :)

D

, bir kitap okudu
Puan vermedi·312 syf.·
2017 18. kitabı
Pia Umy Y.G.
7.3/10 · 162 okunma
Üstünden zaman geçince her şey gibi değersiz olacaklardı. Ben de yazdım hep değerli kalsınlar diye.
Reklam