Herkesin şiddetle okunması gerektiği bı kitap. Kız çocuklarını, eğitimi, öğretmenliği, savaş zamanında bile bı kalemin bı kitabın neler yapabileceğini anlattığı bı kitap
"İçimizde şeytan yok. İçimizde acizlik var tembellik var. İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç birsey ; hakikatlari görmekten kaçma eğilimi var " Sabahattin Ali 🌸