Bu kelimeler yorulan tüm kalplere , bu kelimeler hep kalbindeki ufak ümit kırıntısıyla yaşayan tüm serçe kalpli dostlara , her şey gönlünüze serilecek , zaman ilaçlar gibi iyi tesir edecek .Bana inanın demiyorum ama kelimelere inanın onlar sustuğunuz her olayın en büyük muhafızları , onlar sizin kalp bekçileriniz , sakın kelimelerden korkmayın , asıl sessiz olmaktan duygusuz olmaktan merhametsiz ve acımasız olmaktan korkun dostlarım .Kimseye tahammül etme zorunda değilsiniz iş yerinde,evde ,sokakta.Bir yuva belirleyin zihin şatonuzda ve onu öyle güzel oluşturun ki size düşmanlar değil dostlar gelsin .Sizi öldürmeye değil sizi yaşatmaya and içmişler gelsin .Hoş bir şato , güzel dostlar , ve çıplak bir ruh işte bu hepimize yeter . 💫