Darling lima

Darling lima
@Darling_lima
Anlatmak istersin,fakat yorgunsundur.Anlatmadan anlaşılmak istersin,mecalin yoktur.Sonra boşver dersin.Bırak kim ne düşünürse düşünsün.
"Çünkü Allah güzellik ve iyilik edenleri sever."
Reklam
فَلَا تَتَّبِعُوا الْهَوٰٓى اَنْ تَعْدِلُواۚ Sakın hislerinize uyarak adaleti terk etmeyin. (Nisa 135 ayet)
Küçümseyerek surat asıp insanlardan yüz çevirme ve yeryüzünde böbürlenerek yürüme! Çünkü Allah, hiçbir kibirleneni, övüngeni sevmez.Yürüyüşünde tabiî ol. Sesini alçalt. Çünkü seslerin en çirkini, şüphesiz eşeklerin sesidir!
اِنَّ اللّٰهَ لَا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتّٰى يُغَيِّرُوا مَا بِاَنْفُسِهِمْۜ Bir toplum kendisindekini değiştirmedikçe Allah onlarda bulunanı değiştirmez, (Ra'd 11 ayet)
De ki: "Duanız olmasa, Rabbim size ne diye değer versin!”
Reklam