Darling lima

Darling lima
@Darling_lima
Anlatmak istersin,fakat yorgunsundur.Anlatmadan anlaşılmak istersin,mecalin yoktur.Sonra boşver dersin.Bırak kim ne düşünürse düşünsün.
Aslında kimsenin sizi üzdüğü yok. Hayatınızdaki insanlara fazla anlam yüklüyorsunuz, o kadar.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
artık insanlar açlıktan değil, sevgisizlikten ölüyor...
Sevgide fedakarlık yolunu bilmeyenleri gönül kapınızdan içeri almayın...
"Mutlu olmak için kimseye ihtiyacın yok , al çayını , kahveni , tak kulaklığını. Aç en sevdiğin müziği. Ve okumaya başla.. Memento vivere: Unutma yaşıyorsun”