Kimse tanıdığın gibi kalmıyor.Bir gün bakıyorsun sıcacık , bir gün bakıyorsun buz gibi.Farkediyorsun ki , insanlarda değişir mevsimler gibi.Çünkü insan bir şeyi elde etmek için çabalar , onu elde edince de bir kenara atar.Gerçek değerini ise ama gidince , ama bitince , ama ölünce...🥹🥹🥹