Aslında herkes ne yaparsa,ben de onu yapıyorum.Hayatın ikircikli hikâyelerinde zorlu roller alıyorum.Ellerimle bir ruh yordamı arıyorum.
Uzun bir imtihan veriyorm....
Hep geçiciydin benim için. Sınır kapılarımda seni geçirmeyecek hiçbir korunağım da yoktu. Bi'aralık sızı/verdin işte... Oysa sızım çatlaklarımdan çoktu..