Yaşayan Ölü`

Yaşayan Ölü`
@DefendYour
•G artık bu hesaptayim bu hesap kullanılmıyor
GS li olmak
liseeeğ
cehennem
27 Mart
75 okur puanı
Şubat 2022 tarihinde katıldı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Evlatlık olduğunu öğreniyorsun 9. emoji tepkim olsa hangisi olurdu?
Anket :d
Eylül isimli okura yanıt verildi
Yaşayan Ölü`
Bende arada düşünüyorum