Yaşayan Ölü`

Yaşayan Ölü`
@DefendYour
•G artık bu hesaptayim bu hesap kullanılmıyor
GS li olmak
liseeeğ
cehennem
27 Mart
75 okur puanı
Şubat 2022 tarihinde katıldı
Evlatlık olduğunu öğreniyorsun 9. emoji tepkim olsa hangisi olurdu?
Anket :d
SERSERÏNÏZÏM isimli okura yanıt verildi
Yaşayan Ölü`
Hemde nasıl
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Evlatlık olduğunu öğreniyorsun 9. emoji tepkim olsa hangisi olurdu?
Anket :d
Umuttt isimli okura yanıt verildi
Yaşayan Ölü`
La bu ne alaaaakaaağ
Evlatlık olduğunu öğreniyorsun 9. emoji tepkim olsa hangisi olurdu?
Anket :d
anna isimli okura yanıt verildi
Yaşayan Ölü`
Hshxbskqkdbcbsdd