Ya hani erkekler ağlamaz duygusuzlar falan diyorsunuz ya öyle bişey yok. Erkeklerde ağlar sadece herkese göstermezler göz yaşlarını
Ve ağlarken okadar masumlarki ona sarılıp tüm herşeyden korumak istersin onun canı yanacağına benim canım yansın dersin