Gamze

Gamze
@Defne_S1
Kızım olana kadar en iyisi benim!!! Milas'ın kediciği)))
Ya hani erkekler ağlamaz duygusuzlar falan diyorsunuz ya öyle bişey yok. Erkeklerde ağlar sadece herkese göstermezler göz yaşlarını Ve ağlarken okadar masumlarki ona sarılıp tüm herşeyden korumak istersin onun canı yanacağına benim canım yansın dersin
Reklam
Giderek daha çok seviyorum demişti..O yüzden gitti demek ki
Kadın adama baktı Adam başkasına
Gizlice abinin tişörtünü giymek kadar iyi bişey yok ajjajajaj
Biri beni şu sineklerden kurtarabilir mi... Çoğu kişi tatlı olduğumu söylüyor ama sinek tarafından beğenilmekte ne bilim SHHSJSJSJ
Reklam