bilinmeyen

bilinmeyen
@Dehe_re
Hiçbir zaman anlamadı insanoğlu. Dünya birine kalacak olsaydı Süleyman’a kalırdı. Ölüm satın alınsaydı Nemrut tutar alırdı. Çıkmadık canlara derman bulurdu… Lokman hekim ölmedi mi? Bu yüzden hiç korkmadık biz umudumuz hep Allah’tandır. Derdimize “yüksel” dedik, “istediğin kadar yüksel” Nasıl olsa geçmeyecek misin! Zalimlere “güçlen” dedik “ dilediğin gibi güçlen” Nasılsa düşmeyecek misin? Öyle oldu, olacak dünya iyi ile kötü arasında bir yerde. Ama günü geldiğinde, iyilerden taraf olacak.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve bir gün, herkes yaşayacak, ya aldığı duaları ya da aldığı ahları…
Ben insanları terk ettim. Çünkü ahlakım ahlaklarıyla, düşüncelerim düşünceleriyle uyuşmuyordu.
Hayat; teselli olmaktır.
İsansan en çok kendiyle helaleşmiyor