Bir sabah uyanırsın güneş tablolarını aydınlatıyor ve sana gülümsüyor. Oh be diyorsun sonunda hayat ne kadar güzel diyip yanaciklarina gülücükler kondurarak selamlıyorsun güneşi. Yavaşça mutfağa doğru yoneliyorsun bir bardak su içip odana dönüyorsun ve ne zamandır suyun tadını bile bu kadar lezzetli alamadığını fark ediyorsun . 'Bugün çok güzel bir gün odada kalmanın bir anlamı yok dışarı çıkıp doğayı kesfetmeliyim' diyorsun . Dışarı çıkarak uçan kuşa, yürüyen insanlara ve yemyeşil doğaya bakarak ilerliyorsun . Sonra bir gariplik olduğunu fark ediyorsun ' Herşey bir anda nasıl bu kadar iyi olabilir ? Nasıl olurda insanlar bu kadar mutlu olup telaşsız yürüyebilir,gulumseyebilir? ' diye düşünürken bir anda Selin Selinnn diye birisi adını çağırır ve o anda gözlerini açarsın. Etrafa bakarsın evet odandasin fakat tablolara yansıyan ne bır güneş ne de cıvıl cıvıl bir doğa hepsi bir düşmüş. Ağzının içinde bozuk bir tad ve günaydın kötü dünya diyip yorganı kafana çekip tekrardan yatarsın ...