Öyle hakkını helal et demekle olmuyor..
Dökeceksiniz, kıracaksınız, ağlayacaksınız, inleteceksiniz ondan sonra da "HAKKINI HELAL ET." Diyeceksiniz dur bakalım böyle helalleşmek kolay mıdır?
Çektirdiğin kadar çekeceksin.
Ağlattığın kadar ağlarsın.
Üzdüğün kadar üzülürsün.
Ne ettiysen onu biçersin, hani atalar derya
Kurt kışı geçirirmiş amma yediği ayazı unutmazmış.
Senin yüzünden nice geceler uykusuz kaldı..
Senin yüzünden nice gözyaşları döktü..
İştahı kaçtı.
Huzuru bozuldu.
Bunlar ne olacak?
Siz Allah'ı gafil mi zannediyorsunuz!
Kimsenin yaptığı yanına kâr kalmayacak.