Serap ÇAĞRI

Serap ÇAĞRI
@Deli_ball
İNCİNSEN DE İNCİTME ...
Ahmet Kaya
"Giden bu yolculardan, en çok ben şanssızım. Ne kadar çok yaşadıysam, o kadar çok yalnızım." deyip gitti. Hani değerini kaybettikten sonra anlaraya insan maalesef Büyük İnsan Ahmet Kaya sen de onlardan oldun. Ama her şeye rağmen bunların hepsine baş kaldırdın ve hiç yılmadan usanmadan konuştun. İyi ki doğdun güzle ADAM.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ahmet Kaya
"Sakin göllerin kuğusuyduk, olmasaydı sonumuz böyle". Dediği gibi keşke olmasaydı böyle yüreği kocaman adam iyi ki doğdun güzle insan,AHMET KAYA.
Alkış, oy değildir.
Napolyon
Din sıradan insanları sessiz tutmak için mükemmel bir şeydir.
Napolyon
Dünyada taklit edilemeyen tek şey cesarettir.