"Giden bu yolculardan, en çok ben şanssızım. Ne kadar çok yaşadıysam, o kadar çok yalnızım." deyip gitti. Hani değerini kaybettikten sonra anlaraya insan maalesef Büyük İnsan Ahmet Kaya sen de onlardan oldun. Ama her şeye rağmen bunların hepsine baş kaldırdın ve hiç yılmadan usanmadan konuştun. İyi ki doğdun güzle ADAM.