Bilinmiyor

Bilinmiyor
@Deliymis
Yok işte bişey oldu... -GAZAPİZM💙
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eğer bir tatlı olsaydım “ ağlayan kek “ olurdum ..
“O kadar bencilsiniz ki, sulamadığınız çiçeğin kuruyuşunu nankörlük sayıyorsunuz.”
• her güle yaklaşma, bülbül seni izliyor.
Otur karşıma gönlü güzelim..🌍