Kuskunum kanadim kirik ucamayacagim daha !
Suskunum amacım yitik umacagim yine de ! Acimi çektim efendice oturacağım artık gecede ...
Uyanmasam da güne icimle barisacagim seni yok edip birbirimizin yokluğu deli ikimizin yokluğu ölü etti .
Senin için deger miydi
Ödenmesi gerekli sandığım bu ağır bedeli ?
Hem sen bu kadar yürekli miydin ki ???
# değer miydin? #