Nietzsche diyor ki;
"İnsanın kendine dayanabilmesi ve boşluğa düşmemesi için kendini 'gerçekten sevmesi' gerekir. "
Her şey insanın kendini sevebilmesi ile başlar. Çünkü içinde olmayan bir şeyi başkasına veremez insan. Çünkü boşluğa düşmemek için kendine tutunabilmelidir en çok.
""
Doğu da Batı da ALLAH'ındır! Artık nereye dönerseniz, ALLAH'ın vechi/rızası oradadır.
Şüphesiz ALLAH, (rahmeti) geniş olandır, hakkıyla bilendir.
""