Yine harika bir sarah jio eseri ben Sarah jio'nun kalemini duygusunu çok seviyorum aslında birçok şeyi anlatıyor kesinlikle ve kesinlikle Sarah jio eserlerini şiddetle okumanızı tavsiye ederim
Çok okumaya değer bir kitap değil sürükleyici değil çok sıkıldım hiçbir kitabı yarıda bırakmam fakat bu kitabı bıraktım Üzgünüm ama tavsiye ederim diyemiyorum