Deniz

Deniz
@Denizz49
"MİNA STÊRKE EZMANA JÎ BER ÇAVÊMİN WENDABÚ..." -GÖKTEKİ YILDIZ GİBİ GÖZLERİMİN ÖNÜNDEN KAYBOLDU... -
Türk ile Kürt’ü ayırırsanız ne Türk kalır ne Kürt ! Eğer birleştirirseniz ne İngiliz kalır ne Fransız ..
Deniz
ÇOOK doğruu
Reklam