D

D
Yeterince deh dersek hayalimizdeki yere varabiliriz!..
“Yolun sonu yok ki... Yol hep yeniden başlıyor. Biten biziz. Bitmemek için savaştığımız kadar insanız...”
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İçinden demişsindir de içten dememişsindir.
Özür dilemek bile yakınlığa muhtaç. Sen, özürden daha uzaksın.
Nâzım’ın dediği gibi: “Herkes kendinden sorumludur” Aşkta tabii!..
‪🌊 hiçbir şey çözmüyor yangınlar, kıyımlar hiçbir şeyi düzeltmiyor,‬ ‪bak ne kadar uzaktayım senden bir şey değişmiyor!.. ‬ ‪İlhan Berk \\Galile Denizi \\‬