D

D
Yeterince deh dersek hayalimizdeki yere varabiliriz!..
Bukowski diyor ki; “Hatalarını telafi etmeye çalışan birine geçmişteki hatalarını hatırlatmayın. Bu, düştüğü yerden kalkmaya çalışan birini tekmelemekten farksızdır.” İnsan, hata yapar. Yapılan hatayı sürekli hatırlatmak, telafi etmeye çalışanın emeğine saygısızlıktır. Yapmamalı!
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir fikre ince gül olmak varken sivri diken olmayı tercih etmek😏
Kimsenin içinden gelmeyeni zorla söküp alamazsın
Basit yaşayıp derin sevmek!..🧚🏻‍♂️
Ben yaşıyorum, taraflıyım. İşte bu yüzden tarafsız kalanlardan nefret ediyorum, kayıtsızlardan nefret ediyorum.