Geriye dönüp bakınca gördüm ki, birbirimiz için önemli değilmişiz. Birbiri için önemli olmayan insanlar bir asır da birlikte yaşasalar, iki ayrı nehir gibi ayrı yönlerde akar durur..ve..başka denizlere karışır giderler..
Geriye dönüp bakınca gördüğüm, önemsiz bir nehirmişim..