D

D
Yeterince deh dersek hayalimizdeki yere varabiliriz!..
Gerçek acının, derdin, üzüntünün; hikayesi olmaz... Hikayesini anlatabildiğiniz, paylaşabildiğiniz şeyin, çok derinde bir acısı olamaz.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Ben hayatımın peşinden gittim. Şimdi olsa, yine giderim.” Unutursam Fısılda (Çağan Irmak, 2014)
"Dünya ile arama uzaklık koydum. Dünya güzeldi, içim de güzel olsun istedim." Orhan Pamuk
Gideceğin yer neresi olursa olsun. Sevdiklerinle arana mesafe girince varış yerinin hiçbir anlamı kalmaz.
Ayın karanlık tarafı yoktur gerçekte. Aslına bakarsan tamamı karanlıktır!..🌝🌚