Bok gibi yazıyorsunuz, bi de bunun farkında bile değilsiniz. Üstüne bir de onları kitap kılığına sokup basıyorsunuz😡 adam felsefe kitabı yaptım sanıyor diğeri şiir yazıyorum diye saçmaliyor. Kendi gelişmemiş kişisel gelişim zırvalarindan dem vuruyor. 😡