Derin aden

Derin aden
@Derin_aden
Hayatıma bir daha girmeyeceksin çünkü her affettiğimde daha fazla yara bırakıp gidiyorsun..
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Seni hayran hayran anlattığım insanlardan çok utandım..”
İnsan ve Duygular
Senin de öğretmenler günün kutlu olsun ne de olsa yarı yolda bırakılmayı bana sen öğrettin :)
1000k
Affetmeyi öğrenmek iyileşmenin başlangıcıdır..