Derin Alagöz

Derin Alagöz
@Derincik
Mesaj atmayınız... Dm bakmıyorum...
Öyle güzel gülüyor ki gülüşü nefesimi kesiyor<3
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Oluruna bıraktım her şeyi Paşam... Bak sensiz de devam ediyor Yaşam..!
Kadın milleti değil miyiz, Daima mükemmeliz..
Adını duyunca gelen o tebessüm :)
Bazen gözlerden yaş akmaz kalp ağlar sessizce.