Bizler gaz lambasını da gördük akıllı telefonu da kullandık taşıma suyla çamaşır da yıkadık otomatik makinaları da ,bize göre boşa akan su açık kalan lamba yada boşa yanan ocak müsrifliktir, sofrada kalan ekmek ve yemek atılmaz ama yeni nesil bunu yanlıs anlayabiliyor o kadar da değil diye eleştiri alabiliyoruz bizim yasadiklarımızı onlar yaşamadığı ićin belkide ,cimrilik değıl ama tasarrufun önemini yeni nesillere ögretmek lazım diye düşünüyorum.