Akaşa duygularla doldurulduğunda, iletişime girdiğin "şeyler" le ve insanlarla arana mesafe girer. Aranızdaki mesafenin sebebi, Akaşa'nın, yani boşluğun duygularla çoktan dolmuş olmasıdır.
Birini tanıdığını düşündüğün an, onu tanımayı bırakırsın. Tanımayı bıraktığında artık o kişi senin için geçmişteki haliyle var olur. Oysa her insan her an değişir.