Deryaa

Kızın ağlayarak yazdığı mesaja Ortamda gülerek anlatan erkeğe "KARAKTER YOKSULU" desem ağır olur mu?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben herkes mutlu olsun diye çabalarken, Onlar ise ben mutsuz olayım diye çabaladılar hep.
Güzellik,ne canda ne tendedir. Güzellik, güzel bakan göz ile iman dolu kalptedir.
Ve ekledi Özdemir Asaf "Bir zamanlar senin çirkinliklerin de güzeldi; şimdi güzelliklerin bile çirkin."
•Ahmet Kaya'dan bir söz bırakın. -Me: bırak ay gitsin sen kal bu gece..🌛