Deryaa

Güzellik,ne canda ne tendedir. Güzellik, güzel bakan göz ile iman dolu kalptedir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ve ekledi Özdemir Asaf "Bir zamanlar senin çirkinliklerin de güzeldi; şimdi güzelliklerin bile çirkin."
•Ahmet Kaya'dan bir söz bırakın. -Me: bırak ay gitsin sen kal bu gece..🌛
İnsanlardan fazla bir şey bekleme. Güzel şeyler 𝙰𝙻𝙻𝙰𝙷'tan gelir.🦋
Ne güzel demiş Müslüm Gürses, " bir sitem yüzünden daırldık diye ,hiç yoktan kırılıp ayrıldık diye , üç beş gün arayıp sormadık diye ; ne oldu sevgilim düşman mı olduk?