"İki sene önce, buradaki tugay komutanı, ismi de Abdullah , katliamda çocuklarını kaybeden babaları toplayıp ' Artık bu olayın peşine düşmeyin.Devlet öldürdü. Devlet benim.Ne yapacaksınız? Farz edin ki bir otobüste otuz dört-otuz beş kişi var.Otobüs kaza yapmış. Peşine düşmeyin. Ne yapacaksınız? Devlet yaptı, devlet öldürdü. Bitti gitti.Ne yapacaksınız ki , ' dedi. "
Kitabı beğenmedim, tavsiye de etmiyorum ,anlatılanlar kopuk bir şekilde anlatılmış tam olarak anlatılanı anlamadım akıcı bir kitap değil. Sırf okumak için kitap okunmamalı.